subota, 8. studenoga 2014.








Hej ekipa!

Danas vam donosim jedan recesijski proizvod, tj. proizvode. Riječ je o totalno pristupačnim make up kistićima. Po izgledu dosta podsjećaju na poznatije Sigma kistiće. Izrazito su mekani i ugodni za korištenje. 




Ovaj Style master set sam kupila od dragih nam Kineza na e bayu, a cijena im je oko 19$. Imaju ponudu različitih verzija i boja, ja sam uzela klasične crno srebrne.
Set se sastoji od 15 kistova. Drška je napravljena od plastike i matiranog je izgleda. Na sredini drške se nalazi presijavajući natpis. Četkica je napravljena od sintetičkih, gusto zbijenih dlačica.






 Jedina mala zamjerka je ta da na dršci dosta ostaju packe nakon korištenja i na nekim kistovima sam primjetila da su lagano popucali (ne znam razlog).

Uz njih se dobije jednostavna crna torbica sa zipom na vrhu. 




Koristim ih već pola godine i moram reći da sam poprilično zadovoljna s njima. Puder se jednostavno nanosi, sjenila se lijepo blendaju, dlačice ne ispadaju. Sve u svemu definitivno isplativo. U završnoj izradi sigurno se razlikuju od skuplje joj braće, bilo po materijalu dlačica ili samog materijala izrade ali u svakom slučaju ispunjavaju svoju namjenu, a to je da s užitkom nanesemo svoje omiljene make up proizvode. ;) 

Eto do idućeg posta pazite na sebe, budite lijepe i čitamo se!! ;)

xoxo A

5forStyle . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates