srijeda, 5. studenoga 2014.



First, first blog... so here we go !!
I da upozorim (SPOLIERS ALERT ) ... nemojte reći da vas nisam upozorila :D


Podaci o filmu:
Gone Girl
Redatelj: David Fincher  |  Žanr: triler, drama
Trajanje:  145 minuta
Prema romanu Gillian Flynn


Prije neka dva tjedna , subota to bješe ;) .. sjelo je jedno malo društvance u auto i zaputilo se u bijeli Zagreb grad. Destinacija Cinestar!! Gledat ćemo neki film, nismo znali koji, ali nije to ni bilo bitno, poanta je bila da ne sjedimo i visimo kod kuće ... If you know what I mean :D. I eto pao izbor na gore rečeni film iliti ga po naški Nestala. Glavni  glumci filma obećavajući, od Bena Afflecka (ah šta o njemu reći, malo je reći da ga vvvvvvolim i da još uvijek imam njegov poster zaljepljen na torbu koju sam nosila na satove engleskog kad sam imala nekih 12 godina, ali nikome ni riječi...)  ... i Rosamund Pike, koja mi je briljantna u filmu... čak ću zgriješiti i reći da mi je bila uvjerljivija od Bena ( valjda me neće sad grom opaliti što ovo pređe preko mojih usta :) ) ... Prvi put sam ju gledala u Bondu, gdje je imala, ako se ne varam svoju prvu veću ulogu. Od tada ju pamtim jer mi je bila odlična kao jedna od Bondovih djevojaka ( da, da gledam filmove o Bondu i super su mi i kome smeta, apsolutno me ne zanima ;) :P  p.s. Sean Connery rules ) ... Znači radi se o drami, trileru...  Žena nestaje na svoju petu godišnjicu braka,a glavni osumnjičeni je njezin muž Nick ( Ben Affleck) ..
U filmu se izmjenjuju scene iz sadašnjosti i one iz prošlosti prikazujući kako su se dvoje supružnika upoznali i zaljubili. Naizgled idilični brak čini se da i nije baš takav. Dnevnik koji se pojavljuje nakon njezina nestanka, koji je sama vodila baca potpuno drugu sliku na zajednički život Nicka i Amy...  I sad je pitanje dali je Nick ubio svoju suprugu?? Ja sam to kategorički odbijala povjerovat, ipak je to Ben... Ben ne ubija svoje supruge na filmskom platnu, ako netko zna bolje neka me razuvjeri... Ugl, policija nalazi dnevnik u kojem saznaju da je Amy bila u strahu za svoj život i da nije bila sigurna u Nicka jer je postao nasilan...Piše u dnevnik rečenicu ( This man may kill me ).. Čak kupuje i pištolj ne bi li se obranila od njega. U svoj toj hajci prema Nicku, dok traje potraga za Amy, na njegovoj strani jedino stoji sestra koja mu bezuvjetno vjeruje i podržava ga. Od početka filma, radnja ide tako da sve upućuje da Nick stvarno ima veze sa nestankom svoje supruge.. Njegovi sumnjivi pozivi, neprimjereno ponašanje čovjeka kojemu je žena nestala, pa čak ljubavnica koja se pojavljuje i to njegova studentica ... I da dečki, glumi je Emily Ratajkowski i da to je ona manekenka koja veselo skakuće u spotu za Bllured lines i daaaaaaa skine majicu dok se privija uz Bena Afflecka :D :P. Uglavnom, dali je to stvarno sve istina što piše u tom dnevniku i nije li Amy samo jedna luda, neurotična žena koja mu se osvećuje jer ju je prevario ili šta ja znam što je ona na kraju htjela od njega, ali daaaaa ispade da je ona crazy b....... ( to znači piiiiip) ... Ona se to cijelo vrijeme skrivala, a kada ju je opljačkao par s kojima je boravila u nekom motelu ( ahhhh sreće najvećee kad su joj uzeli novce i ostavili ju bez ičega, skoro sam zapljeskala i zaplakala u kinu , ali bilo me malo sram)... odlazi   kod bivšeg koji jadan biva zaklan od njezine ruke, a ona to inscenira kao samoobranu... Sad sam vam sve nabacala na brzinu, ali eto tako nekako je i bilo... Naravno, nisam vam niti pola toga napisala, ali baš zato da pogledate sami film jer je stvarno zanimljiv i nije da nemate šta raditi tih 140 minuta koliko traje... Neke scene sam gledala šokirana i širom otvorenih očiju jer im se nisam niti najmanje nadala. Radnja je dinamična ali s druge strane, po meni, ima dosta rupa i nerealnost, ali garantiram vam nećete zaspati dok ga gledate, meni je čak vrijeme i brzo prošlo. Kraj vam neću otkriti, jer ne bi bilo zanimljivo :P , ali meni je malo neočekivan i Ben je ispao papak, ali ja ga svejedno volim ... ako ovo čita šaljem mu pusu!! Uglavnom veliki lajk za film i preporuka od mene, dajem mu osmicu, a mi se čujemo u idućem blogu ... (evo iz pouzdanih izvora znam da će biti bjuti blog ;) :D ) .. :*

5forStyle . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates