srijeda, 19. studenoga 2014.

Jesen na noktima 





Ako za nečime uvijek patim, to su lakovi za nokte. Rijetko kada se zna dogoditi da moji noktići nisu nalakirani. To moraju biti oni dani kada mi se stvarno ništa ne da, pa čak ni ustati iz kreveta, a kamoli nokte nalakirati. Svakakve sam ja nijanse nosila , od nekih neutralnih i svima lijepih do kričavih koji bodu u oči, ali ne onih pravih ljetnih koje bi sve zaljubljenice u lakove nosile, nego konkretno zelenih kao žabokrečina. I neka, ja sam u njemu uživala i ponosno ga nosila ;) . Također, jedna od mojih recimo mana je da neka nijansa na mojim noktima stvarno ne ostaje dugo, ne zato što mi se lak brzo skine sa noktiju već zato što je meni opsesija ga svaka dva dana skidati i lakirati neki drugi. Kako smo već duboko zašli u jesen, tako sam i ja prešla sa onih vedrih i ljetnih nijansi, na one malo zagasite, tamnije boje. Pa evo da podijelim s vama par favorita koji se trenutno izmjenjuju na mojim noktićima. Slučajno se pogodilo da su gotovo svi marke Flormar i jedan je Lorealov.. Pa da krenem.


                                                                          Firts coat

Prvi je Flormar broj 076 - prava jesenska tamno smeđa boja. Od svih koje ću danas spomenuti, trenutno je ona moj favorit.. Veoma lijepa čokoladna boja.  Općenito volim Flormar lakove jer su mi dosta dugotrajni, stvarno mi se ne skidaju brzo s nokta ( čak ni kada ribam wc, provjereno ;) ).. Brzo se suši, ali kad ga nanosite drugi sloj pripazite jer meni znaju nekada ostati dijelovi na noktu koje kada uhvati svjetlost kao da su neravnomjerno nalakirani ( vidi se na ispod priloženoj slici ). Ako želite to izbjeći stavite još veoma lagan treći sloj i pogriješiti ne možete. 





Loreal color riche - Rouge pin up br.401 - veoma lijepa nijansa crvene. Mislim da je crveni lak proizvod koji svaka žena koja voli modu, make up i sređivanje mora imati. Njega bi izjednačila sa crvenim ružom i malom crnom haljinom. Konkretno ovaj lak je potrebno nalakirati u dva ne predebela sloja. Jako brzo se suši i meni je dosta dugotrajan. Ja sam ga imala na noktima prije par dana i mislim da sam izdržala četvrti dan pa sam ga onda skinula, a nije bilo još potrebno.


Flormar supershine miracle U06 - lijepa ljubičasta nijansa koja sadrži jako sitne čestice šljokica. Dovoljna su dva, ne predebela sloja da bi njegov potpuni sjaj došao do izražaja. Na svjetlu se toliko presijava da ne možete prestat gledati u njega. Jako, ali stvarno je jako dugotrajan. Ne znam šta trebam napraviti a da mi se oguli s nokta. 





Flormar br. 433 - radi se o kraljevsko plavoj sedefastoj nijansi. Pošto volim jako plavu boju, ona mi je uz ljubičastu omiljena boja, uvijek se vraćam ovom laku. Ali od svih Flormar lakova, ovaj mi se tako brzo skine s nokta. Znalo se dogoditi da isti dan kada ga nalakiram,operem dva tanjura i nema ga na pola nokta. Također, kada ga skidate, dosta napora treba jer nokti ostanu plavi, pa se zna dogoditi da potrošim vate i vate dok ga u potpunosti skinem. Ipak iz nekog razloga mu se uvijek vraćam i ne odustajem od njega.



I zadnji favorit također Flormar broj 419. Radi se o zagasitoj zelenkastoj, sedefastoj nijansi. Možda se nekome neće svidjeti, ali ja ju volim i stvarno lijepo stoji na noktićima. Nedavno sam ju dodala svojoj kolekciji i dosta sam zadovoljna, kako trajnošću laka, samom nijansom, a i lagano se skida, za razliku od prethodno spomenutog. Ali isto tako kao i smeđi, mislim da su mu potrebna tri sloja...





                                                             
 Cijena Flormar lakova je mislim oko 15kn za 11ml proizvoda, a spomenuti Lorealov je 36, 90 i sadrži 5ml proizvoda. Ja  sam na Flormar lakove slučajno nabasala u Bosni gdje je njihova cijena nevjerovatnih 8kuna ( 2KM), tako da ih sada redovito tamo kupujem. U RH znam da ih ima u Kozmu. Bilo ih je i u Acessorizeu, ali nisam ih već neko vrijeme vidjela tamo u ponudi, barem u onome gdje sam ih ja kupovala.


                                                                  Second coat

 Kao što sam već spomenula, volim vidjeti lijepe njegovane nalakirane nokte. Ovi lakići su trenutno moja opsesija i stalno ih upotrebljavam, te kad mi jedan dosadi vraćam se na drugi. Također se nadam da se vama sviđaju ove nijanse, preporučite neku koja se vama sviđa, a mislite da je idealna jesenska nijansa. Također komentirajte ako vam se neka od ovih ne sviđa i zbog čega, jer naravno svačije mišljenje uvažavamo ;) :) .



Do idućeg čitanja šaljem svima puse :*

 * na svakoj slici gdje je uslikan pojedinačan nokat je prikaz laka nanesenog u dva sloja

3 comments

nijansa 076 je prelijepa,, obožavam Flormar lakove :D

REPLY

Da ta mi je nijansa odlična, obožavam ju i stvarno se svima sviđa :)

REPLY

433 i 419 su predivni! :)

REPLY

5forStyle . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates