ponedjeljak, 22. prosinca 2014.



Pozdrav ekipa!


U zadnjoj kupovini ova paleta mi je upala u oko. Nekoliko puta sam se vraćala na nju tijekom šetnje trgovinom i dvoumila se da li bi ju kupila ili ne (klasična ja). Naravno baš ovakvu nisam imala i samo mi je ona trebala i nastavak znate.. završila je u košarici. U nastavku pročitajte moje mišljenje i pogledajte swatcheve.


Riječ je o u potpunosti mat sjenilima (kako joj i samo ime govori). Po tonovima me podsjetila na poznatu Urban Decay Naked Basics paletu (svi brendovi ju više ili manje uspješno kopiraju). Dolazi u njihovom klasičnom, plastičnom pakiraju, poprilično je čvrsto i kompaktno, nije preveliko i idealno je za toaletne torbice.



Uz nju dolazi i mali aplikator, s jedne strane je spužvica, s druge kistić. Meni nije nešto privlačna i ne planiram ju koristiti.

E sad ajmo na sama sjenila.  Na prvi pogled su savršeni tonovi, nosivi u svim situacijama, iskoristivi baš za sve lookove, ali... (sad dolazi onaj loš dio) slabo su pigmentirani. Moram priznati da sam ostala razočarana tom činjenicom jer mi se na testerima nisu tako doimali. Neznam koju količinu sjenila bi trebala nanijeti na kapak da bi se išta vidjelo. 

Swatchevi su naneseni bez baze ispod

Sigurno ću ju još neko vrijeme isprobavati na različite načine kako bi izvukla najbolje iz nje. Malo ipak jesam razočarana s obzirom na njihovu Nude paletu koja je stvarno prekrasna i pigmentirana, očekivala sam barem takvu kvalitetu, no to je ipak u ovom slučaju izostalo.
Kupila sam ju u Mulleru po cijeni od oko 40-ak kn.

Moja ocjena za ovu paletu je 2.5/5



Da li ste ju imali možda prilike isprobati? Kako ste zadovoljni?
Javite nam se i pratite nas i na facebooku ;) https://www.facebook.com/5forstyle

Pusa svima!!

❤ A

6 comments

Paleta na prvi pogled stvarno odlično djeluje. Šteta što je tako loše pigmentirana, jer su tonovi savršeni, upravo onakvi kakve volim :)

REPLY

da stvarno je lijepa, ali ja ne znam da li je moja možda sfušana ili se nešto dogodilo s njom jer kažem stvarno mi se na testeru u dućanu nije tako činila.. šteta :/

REPLY

slazem se, takodjer sam pisala o njoj i za mene je fail. steta jer boje su bile zbilja obecavajuce

REPLY

baš šteta, a baš sam joj se veselila :/

REPLY

Zaobilazim :/
Lijepe boje,šteta :(

REPLY

da, zbilja šteta :(

REPLY

5forStyle . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates