subota, 6. prosinca 2014.

Omiljeno u studenom


Hej!


S obzirom da većina u ovo doba sumira svoje omiljene proizvode iz proslog nam mjeseca i ja sam odlučila učiniti isto. Predstavit ću vam par svojih omiljenih proizvoda i koje  sam najvise koristila u studenom.



Lice

Loreal Infallible 24h puder koji mi je na samom kraju. Nisam mu uspjela skinuti poklopac s pumpicom ako je nekome to pošlo za rukom neka mi oda tajnu :-)) Stvarno mi se svidio, paše mi njegova tekstura, lagano je kremast i ne isušuje kožu, a imaju dovoljno svijetlu nijansu za mene bljedoliku. Izdržavao mi je na licu i do 8 sati (iako reklamiraju 24satnu dugotrajnost, ruku na srce neznam koji bi toliko izdržao) ali mislim da oni koji vole čisti matt izgled kože neće biti preoduševljeni s njim jer se koža nakon par sati zasjaji. U svakom slučaju ok proizvod koji bi sigurno ponovno kupila.



L'oreal Paris True match Touche Magique anti fatigue and illuminating concealer - čisto pristojan heighlighter, ne uvlači se u borice, lijepo se blenda i posvjetljuje područje oko očiju.

Deborah La Cipria - po meni najsavršeniji puder u kamenu za matiranje (nije baš razvikan, šteta), stvarno zadržava svaku kapljicu masnoće. Koristim ga za kapke prije nanošenja sjenila i na T-zoni. Jedini nedostaci su sto je pakiranje napravljeno od jeftine plastike koja lako puca i to što ga na žalost već dugo vremena nisam vidjela na našim policama.

Od rumenila u zadnje vrijeme koristim ova dva. Riječ je o:

Essence Blush up (20 pinky flow)ArtDeco Blusher 38 Dobro su pigmentirani i daju lijepu zdravu boju mome licu.



Nyx paleta - The runway collection (03 Caviar & Bubbles) - savršena paleta koja sadrži sve idealne nijanse koje vam trebaju za dan i noć.



Max Factor Masterpiece Transform maskara - primjetila sam ju na frendici i ostala oduševljena kako joj trepavice izgledaju i morala sam ju imati. Na početku nisam bila oduševljena ovom maskarom jer mi je užasno sljepljivala trepavice, ali nakon par korištenja se promjenila i trepavice su bile duge i lijepo razdvojene. Ni nakon više od 10h nošenja nisam primjetila da se razmazuje.


Usne



Alverde Lipgloss Maximize Effect (pink whispering) - odlično sjajilo od kojeg se ne razdvajam ni ljeti ni zimi. Koristim već drugu tubicu. Nije pretjerano dugotrajno na usnama ali to ni ne očekujem od sjajila.

Rimmel Lasting finish lipstick (080 One of a kind) - zimska must have nijansa, savršena za noćne ali i dnevne look-ove. I s malo maskare i uz ovaj ruž spremni ste za izlazak u roku 5 min. Dugo ostaje na usnama i ravnomjerno blijedi. Kupljen je prošle god tako da nisam sigurna da li ga još negdje ima ali slične sam nijanse vidjela u Mülleru na trgu (Zg)

Lucas papaw ointment - balzam/mast od papaje. S ovim moje usne su savršeno mekane. Zima nije dobra ako uz sebe nemate dobar balzam za usne, a ovaj je savršen. Riječ je o poprilično poznatom australskom proizvodu koji je učinjen od prirodnih sastojaka. Može se koristiti za mazanje oštećene kože (opekotine, porezotine i sl.) Ovaj balzam se na žalost ne može kupiti kod nas, ja sam ga dobila kao poklon ali može se naručiti preko interneta. Na ovom linku možete se malo više upoznati s proizvodom http://www.lucaspapaw.com.au/

Nokti













wet n wild megalast (Sugar coat)
wet n wild Wild shine (Sparked) totalno sam poludila za ovom kombinacijom lakova. U isto vrijeme mi je jednostavna i luksuzna (jao koji opis xD) No kako god noktići su wow ;-)



Miris













Victoria secret Pure seduction toaletna voda - obožavam voćno bombonaste mirise tako da sam se lako navukla na ovaj. Iako mi je možda malo više spada u ljetne mirise, pase mi da ga sad koristim (ne mora uvijek sve biti zimsko, zgodno je u ovim hladnjikavim danima osjetiti nešto što podsjeća na ljeto ;-))







I to je to. Ovo su proizvodi koji su mi kroz studeni nebrojeno puta prošli kroz ruke. Volim isprobavati nove proizvode tako da ne sumnjam da ću kroz iduće mjesece imati nove favorite stvarčice.

Čitamo seee!!  xoxo

♡A

4 comments

Sviđaju mi se tvoji favoriti! Pogotovo NYX paleta :) A s Alverde proizvodima, nažalost, nikako nisam bila zadovoljna.

REPLY

Nyx paleta mi izgleda divno. Nije da mi treba još jedna, ali mislim da bi mogla pokleknuti :D

REPLY

Poznat mi je osjećaj ;)

REPLY

5forStyle . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates