četvrtak, 1. siječnja 2015.

Drage moje!!

Donosim vam par manikura koje sam nosila
na svojim noktićima ovaj mjesec!!
Sve što vam za njih treba je malo strpljenja, pokoji lak (ovdje sam birala svoje nijanse, ali naravno možete kombinirati neke druge) , malo selotejpa, cirkona za ukrašavanje noktića te štambilj za nokte, odgovarajuća pločica ( opet je izbor na vama kako želite ukrasiti noktiće) i šljokice za nokte (moto je kakve god važno da se svjetluca ;)  ). Ja sam ovdje prikazala 4 slatke manikure koje vam mogu poslužiti  kao inspiracija kako da uredite vaše nokte za nadolazeći vikend i možda reprizu dočeka :)


Nadam se da vam se sviđaju, ako imate pitanja
slobodno ih postavite u komentarima, a ako se odlučite napraviti svoju orginalnu manikuru, a po uzoru na jednu od ovih, naš mail znate pa pošaljite koju sličicu....

Puse svima i sretna vam Nova godina!!

~ M ~




4 comments

Jako lijepe manikure, specijalno zadnja. Roza sa šljokicama fantastično izgleda, baš damski :)

REPLY

Hvala ti ;), da i meni je zadnja odlična, još je ljepša u živo, ali postane tek zanimljivo kad se šljokice trebaju skinuti, ako znaš na šta mislim ;)

REPLY

Odlične su manikure, baš mi se sviđaju :)

REPLY

5forStyle . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates