četvrtak, 29. siječnja 2015.

Nikel

Nakon dugo isprobavanja odlučila sam napisati svoj mali osvrt na ove proizvode. Kupila sam ih u DM-u u Nikelovoj posebnoj ponudi. Već sam ranije bila u prilici isprobati njihov proizvod (Ulje noćurka), te kako sam bila zadovoljna s njim, odlučila sam i ovoj kolekciji dati priliku. 


Na početku da vas ukratko upoznam s ovim brendom. Riječ je o hrvatskom, nekoliko puta nagrađivanom, brendu čiji se proizvodi uglavnom baziraju na kombinaciji farmakoloških i prirodnih sastojaka. Ja svakako neću previše ulaziti u sastav proizvoda s obzirom da nisam farmakolog i nije moje područje, više ću se pozabaviti onime kako sam zadovoljna s njihovim učinkom. Dakle idemo dalje.

Ovaj poklon set sam kupila u Dm-u, njegova cijena je 229kn, ali ja sam ga platila nešto manje s obzirom da sam iskoristila Dm-ov popust od 25%.

U paketu se dobiva 4 proizvoda:
  • Hidratantna krema s ružom 50 ml
  • Hranjiva krema s ružom 50 ml
  • Ulje divlje ruže 10 ml
  • Tonik ruža 30 ml

Prema uputstvu ova linija je namijenjena osjetljivoj i suhoj koži stoga mi je savršeno došla u ovo zimskom periodu.

Nikel

Hidratantna krema s ružom

NikelOva krema kao i cijela kolekcija ima ugodan miris ruže, možda će nekima biti i mrvicu prejak, ali on nestaje nakon što se krema upije u kožu. Ugodna je na licu, osviježava ga. Ono što meni ustvari predstavlja mali nedostatak je to (s obzirom da se uglavnom svakodnevno šminkam) što mi ne paše baš kao hidratantna krema ispod pudera. Mrvicu mi je premasna, puder brzo sklizne s lica i umastim se brzinom svjetlosti, no za dane kada sam oslobođena make up-a rado ju koristim.





Hranjiva krema s ružom


NikelOvo je po meni isključivo noćna krema jer je izrazito masna i gusta. Na početku su me iznenadile nekakve sitne grudice u njoj dok nisam shvatila da se rastapaju rastrljavanjem među dlanovima. Kako bi se lijepo rasporedila kremu je potrebno prvo u dlanovima ugrijati te onda nanijeti na lice (naučeno putem pokušaja i pogreške). U dane kada mi je koža bila strašno suha i seboroična, bila mi je spas. Ne koristim ju svaku večer jer mi je ipak premasna ali kao maska jednom tjedno savršeno radi svoj posao.



Nikel
Tonik ruža

E s ovim sam zbilja najviše oduševljena od cijelog paketa. Ne koristim inače tonike (dosta mi isušuju lice) pa nisam ni s ovim imala prevelika očekivanja, ali me totalno razuvjerio.
Baš kako i navode Nikelovci, čini sve: osvježava, hidrira i umiruje. Čak su se i prištići s kojima se i dalje borim (da iako sam stara cura) počeli povlačiti. No veselje mi nije predugo potrajalo, potrošilo se u roku odmah. U ovom paketu je došlo manje pakiranje od 30ml, dok je originalno od 100ml. Miris je jednako jak kao i kod krema, ali ugodan. Meni nije predstavljao veliki problem. Svakako ću potražiti na policama veće pakiranje. 



Nikel

Ulje divlje ruže

Naravno ponovno miris ruže. Ovo ulje koristim u noćnoj njezi kože naizmjenično s ricinusovim, nakon nanošenja hidratantne kreme te usput i izmasiram lice. Lice je nahranjeno i mekano. Nemam nekakvih prevelikih zamjerki što se tiče ovog proizvoda, podsjeća me na ulje noćurka koje sam koristila prije koju godinu i uglavnom sam bila zadovoljna.







I to bi bilo to. Nakon korišenja ovih proizvoda imala sam osjećaj da sam bila u nečijem cvjetnjaku. Više manje su ispunili svoje zadaće, s nekima sam bila više s nekima manje oduševljena ali u globalu nemam nekakvih velikih zamjerki. U svakom slučaju nisam imala loših posljedica (osip, prištići, alergije). Naravno, iznijela sam vlastito iskustvo, svatko ima različitu kožu i zna što mu najbolje odgovara, te ne garantiram da će isti učinak imati i na vašoj. Moja koža je mješovita ali i dehidrirana i u ovo zimsko vrijeme su mi odgovarali ovi proizvodi.
Da li bi ponovno kupila neki od ovih proizvoda? Hmm da, mislim da bi to bio jedino tonik. S njim sam bila zadovoljna. 
Da li ste probale što od njihovih proizvoda?

*Ovo nije plaćeni niti PR post, sve je plaćeno vlastitim novcem i iznesena su vlastita iskustva.

Budite mi lijepe i njegovane!! Do idućeg čitanja!!

♥ A

5forStyle . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates