subota, 10. siječnja 2015.




U današnjem postu vam predstavljam proizvode koji nisu ispunili očekivanja koja su trebali. Uvijek volim pročitati ovakvu vrstu tekstova u kojima možemo doznati neke pojedinosti o proizvodima koji nisu zadovoljili i pri tome ušparati nešto novaca te si kupiti neki drugi proizvod. Ukoliko vas zanima koji su proizvodi na tapeti, nastavite čitati ;)

Garnier Perfect blur


Baza od koje ja nisam imala neke velike koristi, nije mi služila baš ničemu. Lice mi je mješovito i dehidrirano, ne previše masno ali s ovom bazom se mastilo u rekordnom roku, trusilo se prilikom nanošenja pudera, a kad bi ga uspjela nanijeti brzo bi skliznuo. Istina nakon nanošenja na kožu se vidi taj blur efekt, pore su manje vidljive, ali eto u svemu ostalome nije mi odgovarao.



Avon Ideal Flawless Foundation



Puder za kojeg sam jako puno pozitivnih stvari čula, čak su ga cure iz Pixiwoo uvrstile među bolje pudere. Neko vrijeme ga nije bilo u Avonovim katalozima i samo sam vrebala priliku kad će se ponovno vratiti. Naravno ugrabila sam ju i jedva dočekala da ga probam. Nakon toga razočarenje. Ne znam da li su mijenjali formulu ili nešto nije bilo uredu s mojim ali ja ga nisam uspjela nanijeti na svoju kožu, kako sam povlačila kistom tako se on skidao i ostajale su pruge. Ni nanošenje prstima nije dalo bolji rezultat. Uspjela sam ga nanijeti tek na bazu ali nije mi ni to dalo rezultate s kojim bi bila u potpunosti zadovoljna. Pozitivne strane su  mi definitivno gustoća, izrazito je baršunast i ugodan prilikom nanošenja, nijansa koju imam (ivory) je lijepe roskaste boje koja vuče na losos ton te u sebi sadrži sitne šimeraste čestice zbog čega lice izgleda svježe. Šteta stvarno sam imala dobra očekivanja od njega. Možda je jednostavno moja koža bila ne zahvalna u tom periodu testiranja, ali toliko mi je krasan da ne odustajem od njega.
Još jedna stvar, ne znam da li je tko to primjetio (od vas curki koja koriste najsvjetilije nijanse pudera) ili ja to umšljam, ali puderi koji su tamnijih nijansi kao da su nešto drugačije formule, ljepše se razmazuju i blendaju, nisu previše brašnasti, kao da se bolje stapaju s kožom, jednostavno drugačiji su. Kao primjer dajem Revlonov Colorstay najsvjetlija nijansa koju posjedujem je totalno drugačija od onih tamnijih. A možda sam ja samo picajzla :D

Max Factor Lipfinity Lasting Lip Tint



Ruž/flomaster za usne koji sam kupila u nekom Max factor poklon paketu koji je po meni čisti promašaj. Totalno mi je čudno nanositi proizvod na usne koji zbilja izgleda kao flomaster, okus je užasan, usne su me pekle, a pigmentacija je nikakva. Neznam zašto još nije završio u kanti za smeće. Od mene -1.



Manhattan Supersize Volume Delight maskara



O ovoj maskari nemam puno loših stvari za reći. Nije me posebno oduševila niti posebno razočarala što se tiče same maskare. Ne daje nekakav woow efekt niti ultraduljinu trepavica, sve u svemu obična maskara. Na ovoj listi jer iz razloga jer je ustvari četkica ta koja je Supersize, ooogromna je i neobičnog oblika. Dosta sam se mučila da pri nanošenju maskare ne upackam dio oko očiju i na kraju budem kao panda (polovično mi je uspjelo).




I to je to. Nadam se da nisam bila u svojim recenzijama preoštra i da sam vam dala prave informacije. Ne tvrdim da su ovi svi proizvodi katastrofalni, ali iznosim neki svoj dojam koji sam sama stekla svojim iskustvom.
Sva sreća pa na tržištu ima masa proizvoda koje se isplati isprobati. Ne mogu baš uvijek pogoditi proizvod koji će nas oduševiti i mislim da je baš u tome čar isprobavanja novih stvari. Do nekog novog love/hate posta veliku pusu šaljem!!!

❤ A

2 comments

Nisam probala nista od navedenih proizvoda, ali vec vidim da mi ovaj Max Factorov flomaster nikako ne bi odgovarao. Takve aplikatore bas ne volim, nekako mi to nije bas prirodno za make up...

REPLY

Da stvarno čudan proizvod..

REPLY

5forStyle . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates