petak, 27. veljače 2015.




Drage moje!!


Danas sam nabrzaka uletila u dm, eto valjda tek toliko da se pojavim, da se ne zabrinu za mene ;) i naletila sam na ove dvije olovčice i to na sniženju. Svaka je bila 9.90 i šteta je bilo propustiti.



Obje su mi se toliko svidjele da sam ih morala uzeti i isprobati. Ova ljubičasta nijansa mi je već na očima i prezadovoljna sam njome. Kud nijansom, tud i postojanošću. Evo već mi je dobra tri sata na očima i otkad kako sam ju stavila, ne mrda. Kažem to, jer je moja koža dosta masna, pa ponekad i kapci. Zbog toga, ako neka olovka i nije toliko dobra uvijek mi se na pregibu oka skuplja, pa to na ništa ne liči. Ova to ne radi i za sada sam veoma zadovoljna :) .

Prva je znači, Essence Longlasting eye pencil u nijansi Berry Merry. Možda će vam se na gornjoj slici učiniti da se radi o smeđoj nijansi, ali radi se ipak o metalik, zagasitoj, ne klasičnoj ljubičastoj
( do sada ste naučile da sam super u opisivanju ;)  ). Već sam si neko vrijeme htjela kupiti takvu nijansu jer općenito volim ljubičastu u svakim nijansama, a i smatram da laska mojoj boji očiju ( koje su zelene :)  ).



 Druga je olovčica Alverde Duo Kajal - Eyeliner ( 10 graphit - rose ). S jedne strane je metalik roza, a s druge srebrna nijansa. Prekrasna mi je nijansa, i jedna i druga, isprobala sam ih i dosta su pigmentirane, samo još razmišljam kakav look bi s njima mogla napraviti. Pogotovo s ovom sivom nijansom, ali već će mi nešto pasti na pamet.


                                                                                   Swatch




 Na prethodnoj sličici i vidite da su olovke stvarno pigmentirane, čak i ova roza nijansa koja je najsvjetlija među njima. Iskreno, možda mi je ova ljubičasta za sada favorit, malu prednost joj dajem ispred ove druge dvije nijanse.



  ( dok slikate sto puta da slika ispadne donekle kak spada, svašta vam na pamet padne, pa eto i  meni  da nacrtam ovo ili sam ja jednostavno frik, ma tko to zna :D )



Eto drage moje, morala sam vam ih jednostavno pokazati da vidim šta vi mislite. Nije bio neki šoping, ali pošto sam samo uletila (zbog kolegice, jer je ona morala nešto kupiti ), mogla sam odmah znati da neću izaći praznih ruku .

Nadam se da se i vama sviđaju nijanse, nisam do sada kupovala nešto pretjerano olovke za oči, ne znam zašto, ali mislim da definitivno moram povećati svoju kolekciju. Ako imate kakvih prijedloga vičite.

Do idućeg čitanja, puseeeeeee :*

~M~











2 comments

Imam Alverde olovku za oči u nijansi Pearly White i superrr mi je na unutarnjim kutevima očiju ko highlighter, jako ugodna mogu ju s prstom malo razmrljat i super izgleda jer nije baš papir bijela nego zagasito bijela pa ne izgleda full čudno :D

REPLY

Pa baš sam i ja razmišljala ovu svoju, bar ovu rozu tako upotrebljavati, čini mi se da bi i ona bila super u unutarnjim kutevima očiju, odličan prijedlog ;)

REPLY

5forStyle . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates