utorak, 10. veljače 2015.

Evo drage moje još jedan post za početak tjedna!!

Radi se o sadržaju moje torbe ;) . Vidjet ćete i same da stvarno ne nosim previše stvari u torbi jer ne volim da mi torba ima tonu i da ju moram vući za sobom pa ne pretjerujem :).. Premda uz ovaj prikazan sadržaj u njoj ima još sto pedeset papira i računa iz ne znam i ja koje godine, ali to nećemo spominjati nikome  ;)..




Mogu reći da mi se isto njezin sadržaj mijenja ovisno o vremenu jer pošto je sad hladno i zima,  ( jel i kod vas ima ovoliko snijega, jučer je padao cijeli dan, a jutros na sve to kiša?!? :/ ) vučem svuda za sobom ovu kapu i rukavice.

  Kad znam da me neće biti cijeli dan obavezno stavim kišobran , jer uvijek kad ja nekud idem, obavezno počne kiša padati, tako da se znalo dogoditi nebrojeno puta da ga nisam ponijela i da ga moram ići kupiti.

 Također nisam stavila među stvari i mobitel jer ga preferiram nositi u jakni ili kaputu, jer kad mi je bio u torbi dešavale su se dvije opcije. Ili ga uopće ne čujem da zvoni ( očito sam nagluha ) ili ga čujem pa dok ga iskopam, ( sjetite se onih gore spomenutih papira i zatrpanog mobitela u njima ) on prestane zvoniti.

  Maramice su pod obavezno u torbi jer sam u zadnje vrijeme stalno nešto šmrkava pa imam po par paketića u torbi ( da ne zafali ;) ) . Ove su od tete Violete i dječje su sa mirisom jagode. Tako lijepo miriše da bi ih pojela :) .

 Također neizostavan novčanik koji iz torbe nikad ni ne vadim, jer ako njega ne ponesem, ne trebam nikuda ni kretati... Krasan je i moje su mi ga curke kupile za prošli rođendan ( šaljem svojim curkama puse ) .

Slušalice imam u torbi jer kad idem do Zagreba, treba utrošiti sat vremena u vlaku :) . Također moji ključići su tu i jeste primijetile moj privjesak... medvjedić Lino ?! Sto godina mi je na ključevima, prosto ga obožavam.

Uvijek mi je jedna olovka u torbi, ali najčešće se dogodi da je nema jer ju jednostavno ne ponesem. To je veoma zanimljivo jer se nebrojeno puta znalo dogoditi da dođem na ispit bez ijedne olovke u torbi, pa lupam glavom od stol i pitam samu sebe kako sam uspjela doći na ispit a da nisam ponijela niti jednu olovku. Pa onda molim druge da posude jednu :) ..

Od kozmetike nosim samo ovo što vidite na slici. Znači melem, labelo i dva ruža. Ništa drugo, jedino možda popravim ruž ako mi se skinue sa usana, ali ne nosim ni puder niti maskaru sa sobom...
 Sad sam skužila da sam zaboravila uslikati i neki parfem jer uvijek uhvatim jedan i ubacim ga u torbu.

Ne volim nositi kremu za ruke u torbi, znam da ju mnoge cure nose a sobom. Pošto svašta dirate kad ste vani, imam osjećaj da ako namažem na sve to još i kremu za ruke da su mi ruke još prljavije ( ako to uopće ima kakvog smisla sad :D ). Više volim kad dođem kući da lijepo operem ruke i da ih namažem kremom.

I na kraju gumica za kosu jer mi u jednom trenu kosa počne ići na živce pa ju obavezno moram u rep zavezati ;)



Evo da napokon i vidite kraljicu moje priče... moju torbu. Također sam ju dobila na poklon ( sad će ispasti da sve dobivam na poklon hihihi ). Dosta je velika i prostrana, stvarno puno stvari stanje u nju. Mogu je prebaciti preko ramena i tako ju nositi, ali većinom ju nosim preko ruke...


I to bi bilo to. Nadam se da vam se sviđa ovaj post, malo je drugačiji od ostalih na ovom blogu. Zanima me kakve su vaš torbe, vjerujem da su zanimljivije od moje... Baš me zanimaju vaši komentari, naravno i pozitivni i oni negativni. Pišite nam, a mi se čitamo u slijedećem postu!!

Puse svima :*

~M~


4 comments

Joj koliko dugo ja pokusavam imati ovako sredjenu torbu sa malo stvari unutra. Kod mene je haos u torbi, ni sama ne znam sta sve ima, ogromna je i teska :)

REPLY

Koji je ovo Mac ruz?

REPLY

Mah svejedno što nemam u njoj previše stvari, kad mi nešto treba uvijek kopam po njoj :)

REPLY

Please me, pisala sam o njemu .. možeš naći post na blogu :)

REPLY

5forStyle . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates