nedjelja, 28. lipnja 2015.



Dragi moji!!

Evo nedavno sam prešla na Syoss šampone i oduševila se njima, pa rekoh da podijelim svoje oduševljenje sa nekim, a s kim bolje nego sa vama ;) !!

Od tada sam im vjerna i ne mislim ih mijenjati sve dok mi pašu i dok kosa ne odbije daljnju suradnju.

Uz njih ću vam predstaviti i Eveline ulje za kosu koje su mi moje curkice kupile za 15i rođendan ;).

U moju košaricu prvo je uletio ovaj regenerator jer sam u tom trenu potrošila svoj stari, a Syossov je taman tada bio na sniženju, pa rekoh zašto da ne probam nešto novo.

Ali idemo po redu...

 
 Syoss Shine Boost
  
    Ovaj šampon sam u dmu valjda pola sata kupovala. Tih Syossovih šampona ima svake vrste pa uopće nisam znala koji bi uzela i koji bi bio dobar za moju kosu.

Moja kosa je stvarno masna, već drugi dan od pranja osjetim da mi se vlasište počelo mastiti, a zbilja izbjegavam pranje kose svaki drugi dan.

P.S. Svaka čast onome tko je izmislio šampon za suho pranje kose,sigurna sam da ovo čita pa mu se zahvaljujem iz dubine duše :D !!

Anyway, ovaj šamponček kaže da je za beživotnu kosu bez sjaja  te da jača i poboljšava strukturu svake vlasi.

Meni je zbilja odličan, miriši mi odlično, stvarno je kosa sjajna poslije, glatka i meka i kad ga stavim na kosu i umasiram, toliko se pjene stvori da sam ja bila zadivljena. Ja ne znam dali ja ne znam prati kosu, ali ovi šamponi do sada koje sam koristila su se nekako slabo pjenili ili sam ja ostala zahtjevna, jer kad sam bila dijete i kad mi je mama kosu prala, toliko se pjenilo od tih šampona da smo i bradu i brkove imali od te pjene. Tako da i sada ne pristajem na manje. Stoga Syoss, I love  you ;) !!


  Syoss Glossing Shine - Seal

  Za ovaj regenerator mogu reći da mi je čak bolji i od samog šampona.

Odlično miriši, ne znam na šta, ali odličan je i ja sam uzela onaj za normalnu do beživotnu kosu.

Stavim ga vrlo malo, prođem po kosi i ostavim ga možda par minuta.

Kada ga isperem, osjeti se pod rukama dok ga ispirete da je kosa podatna i meka i da nije zapetljana.

Kako mi je kosa dosta gusta, bez regeneratora je živa muka raščešljati ju kako treba, ali sa ovim regeneratorom, češalj samo klizi kroz kosu.





 I šampon i regenerator sam  platila negdje oko 25 kuna svaki, a cijene im se kreću tu do 30ak kuna. Možda jesu malo skuplji šamponi, ali mislim da vrijede i za te novce dobijete 500ml proizvoda što definitivno nije malo.



 I sada kad sam oprala i osušila kosicu slijedi još malo tetošenja. Moje curke su mi za rođendan kupile Evelinovo ulje za kosu koje ovako kaže...
...intenzivno regenerira jako oštećenu i suhu kosu, te inovativna formula, uz to što još sadrži arganovo ulje i keratin, njeguje kosu od njezine baze do samih vrhova.... daje sjaj, eliminira naelekriziranu kosu, vraća elastičnost kosi , daje joj mekoću... i tako dalje da ne nabrajam što su još napisali.

Kao što vidite radi se o plastičnoj bočici sa pumpicom i meni je čist dovoljno jednom da si pošpricam po dlanovima i nanesem na vrhove. Prije sam imala orahovo ulje od Afrodite s kojim sam se tada prvi put susrela i naučila da s uljima nikad ne treba pretjerivati jer ćete morati opet prati tek opranu kosu... Ali na greškama se uči, zar ne ;)...

Meni je ulje odlično, miriši fenomenalno i miris se osjeti i kasnije kad se upije u vrhove. Ne pretjerujem s primjenom i stvarno mi se ulje upije nakon određenog vremena u kosu.

Primijetila sam da su vrhovi poslije zbilja mekani, što nisam osjetila ni s jednim uljem do sada koje sam koristila.


                           Eto drage moje, dali ste vi koristile koji od ovih proizvoda i dali vam se sviđaju??

                                                Pišite, komentirajte... a mi se čitamo i daljeee!! :*

                                                                            ~ M ~

4 comments

Nisam već godinama koristila Syoss proizvode, ali imam sličan problem s brzim mašćenjem kose pa bi možda i mogla isprobati :).

REPLY

Čim vidim Syoss nije mi dobro, od moje kose uvijek naprave kaos. :(

REPLY

Probaj pa javi ;)

REPLY

Eto vidiš, meni je stvarno za sada odličan, ali naravno kod svakoga je drugačije, zato sve treba prvo probati ;)

REPLY

5forStyle . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates