srijeda, 14. listopada 2015.





Drage moje!!
Ja sam uvijek govorila kad bi me netko ostavio na otoku bez ičega i rekao da od kozmetike mogu uzeti samo jednu stvar, ja bih uvijek uzela lak za nokte :D ....

Lakovi su moja slabost i moja je parola... MORAM IH SKUPITI SVE!! :D 
Ovaj vikend sam bila u Bosni i slučajno u trgovini naletila na Gabrini lakove.
Cure moje, svaki lak je 1,19KM.... NI PET KUNA!?!

I sad slijedi ono pitanje, koji mi je vrag bio da sam ja kupila samo dva laka, samo dva? I ja si to pitanje postavljam, ali prvi put ih sada susrećem pa nisam htjela riskirati da ih kupim, a oni na kraju ne budu dobri.
Ugl, prevarila sam se, trebala sam odmah deset komada kupiti :)


Prvo što sam primijetila kad sam ih otvorila je četkica. Odlična je, široka, možete u jednom premazu zahvatiti cijeli nokat. Miris samog laka je dosta jak, ali kada nalakirate nokte, taj miris nestane, ne osjeti se.
Iskreno, meni to ne smeta, ali možda bi nekoga moglo odbiti pri prvoj kupovini. 
Lakovi su turski proizvod i dolaze u staklenoj bočici od čak 13ml.
Također nemaju imena, označeni su brojevima..
Ja sam se ovoga puta odlučila za 318 i 337.


Radi se znači o dvije, ja bih rekla kremaste boje, 318-boja breskve, i 337 - nježno plave.
Ja sam vam s bojama katastrofa, tako da mi nemojte zamjeriti, jer bi ja npr. za ovu plavu rekla i da ima primjese ljubičaste, ali eto hvala Bogu na slikama pa možete vidjeti i same o kojima se rade :)




Ovo boju imam trenutno na noktićima i obožavam ju..


Namjerno sam ih nalakirala u neku življu boju, da mi razbije ove kišne dane, koje vjerujem idu već polako svima na živce.

Imam ga na noktima već par dana, i uz pranje suđa, ribanje peći i slično, nije mi se skinuo s nokta.
















       


 Druga je ova plava boja, možda mi je ona na drugom mjestu, ali zbilja je krasna i jedva čekam da ju nalakiram na noktiće.

Sve se suzdržavam da vidim koliko će mi ovaj izdržati na noktima, a da se ne počne guliti i slično, pa da nalakiram ovaj plavi..                           












 Jako sam zadovoljna s njima, uz tu cijenu mislim da ne možete fulati. Samo me iskreno zanima dali ste ih vidjele kod nas,dali se prodaju i gdje točno? Jer ja zbilja nisam... a svaka informacija je dobro došla.
Neki skuplji lakovi mi ne drže koliko ovaj i znali su se već drugi dan skinuti sa nokta, tako da jedva čekam drugi odlazak da ih nabavim što više.

Evo još za kraj kako izgleda jedan od njih na noktićima, a vi me i dalje pratite, čitajte i komentirajte.
Šaljem svima puse!!
:* <3
   ~M~


5forStyle . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates