utorak, 8. ožujka 2016.


Današnji post je o meni najdražem beauty proizvodu, a to je lak za nokte!! Lakovi za nokte, danas, sutra, zauvijek... Neka ih bude uvijek, svakakvih boja, vrsta... :)

Nedavno sam pobacala iz svoje kolekcije one koji su bili gotovo pa potrošeni, one koje nisam koristila neko vrijeme pa su se već i stvrdnuli.. Pa eto od Essence-a ostadoše samo ova četiri ( samo od Essencea, da se ne bi zaprepastile da imam samo četiri laka u kući, to bi bio veliki grijeh) . To mi je sad jako dobar izgovor da nadopunim kolekciju, jer je ovo jako malo, ali jaaaakooo malo, zar ne;) ?

Ova četiri mušketira ću vam ukratko predstaviti, a vi meni recite koje vi imate kod sebe, otvorena sam za prijedloge jer kolekcija je mala, a ja ih jako volim :)
























Prva dva laka su iz colour&go kolekcije, a zadnja dva iz gel nailpolish kolekcije. Koje su kolekcije sada na tržištu, kakve lakove Essence ima u ponudi te koje sve nijanse imaju, možete provjeriti i na njihovoj web stranici .

Također smo već pisale o ovim lakovima pa bacite pogled na ovom linku.

Slike govore više od riječi, pa uživajte .....






























































Eto curke, dali vam se sviđaju ove nijanse, preporučite mi koje nove da nabavim!!

Čitamo se opet uskoro i naravno nisam zaboravila

DRAGE MOJE, ŽELIM VAM SVIMA SRETAN DAN ŽENA <3 


~M~
 

5forStyle . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates