utorak, 20. rujna 2016.



Drage moje!!
Dugo vam nisam pisala i skupilo se podosta toga od kozmetike pa ću vam sad pokazati šta sam kupila u zadnjih par mjeseci.
Počinjem sa meni najdražim ruževima, a znam da vi volite te postove pa da počnemo!!

Kao što vidite radi se o Essence ruževima koje zbilja volim i o kojima sam već i pisala.
Za male novce dobijete veoma dobar proizvod, a nedavno su bili poneki i na sniženju tako da ste ih mogli uloviti i za sitnih 10kn.


Kao što vidite radi se o nijansama 18 matt wanted i 27 mystic violet.
Na Essenceovoj stranici za kolekciju gdje spada mystic violet kažu....
"...ljubav koja traje...jednostavno morate da se zaljubite u ove dugotrajne ruževe za usne od essence. pružaju usnama intenzivnu boju koja traje nekoliko sati a pri tom ih ne isušuje. svako će pronaći boju koju želi - od jarko roze i intenzivno crvene do prigušene bordo i diskretnih prirodnih nijansi. essence logo na teksturi, kao i crno pakovanje sa prstenom u odgovarajućoj boji ruža, ne mogu da prođu neprimećeno!"

Ova nijansa se slučajno našla u mojoj kolekciji. Htjela sam ljubičasti ruž, a kako se kod nas takva nijansa mogla naći samo u Mulleru, kolegica me nazvala dok je šopingirala i rekla da će mi ga uzeti jer sam za njim i njoj plakala. Ugl, uzela je krivi, pa sam nastavila i dalje sa plakanjem... Poanta je da sam ja htjela ljubičasti iz matt kolekcije, ali rekoh moj moto što se tiče ruževa je, moraš ih skupiti sve, pa sam joj se samo zahvalila i rekla da mi mora nabaviti i drugi. Pogled joj je bio neprocijenjiv, samo ću vam to reći.
Ugl, sad malo i o ružu... Znači je, ljubičasti je ruž, zbilja je kao i svi Essence ruževi veoma dugotrajan, jedino što mi malo ide na živce, a to sam naknadno shvatila, je da ima u sebi šljokice. Nisu to šljokice toliko vidljive da ih mrzite iz dna duše, nego kad se ruž počne malo skidati, tek onda ih počnete više primjećivati. Nekome to niti ne smeta, ali ako ga imate u vidu nabavljati obratite pozornost na to..
Ipak, volim ga, savršena mi je nijansa za sad nadolazeće jesenske dane i sad moram još uhvatiti onaj matt ljubičasti.


Druga nijansa je matt wanted, ja bih rekla prljavo zagasito crvena... Mislila sam, kad sam već ruž kupila, da tu nijansu imam kod kuće, ali kad sam usporedila onaj koji imam kod kuće i ovaj, zbilja se razlikuju. Isto lijepa jesenska nijansa, dugo ostane na usnama, pogotovo ako imate ispod još i dobru olovku kojom obrubite i ispunite usne. Ovaj ruž sam uhvatila kada je bilo sniženje i platila ga samo 9 i 90... Zbilja sitnica,a isplati se imati tako lijepu nijansu u svojoj kolekciji.


E da, da vam se ispričam, valjda to i ptice na grani znaju da ja moram ruž isprobati odmah čim ga kupim pa se onda lupam po glavi zašto ga nisam prvo uslikala.
Vidite i sami da nisu novi novcati, ali opet s druge strane znate da sam ih isprobala i da vam ne pričam bajke u ovom postu :D ..


Sad ću vam ukratko i o teksturi samih ruževa.
Prvi matt wanted, je po meni polumat što vidite i po slici, ne isušuje usne, podatan je..
Drugi, mystic violet je masnije teksture ( al sam super s opisima ) i napominjem u sebi ima te male, sitne šljokice.. Mislim da je ovaj ruž novi dodatak Essenceovoj kolekciji ruževa. Ja ga nisam uspjela naći u svom lokalnom Dm -u, ali vjerujem da ga ima u svakom Mulleru.

I curke moje, to je to za ovaj post, nadam se da vam se svidio, pišite mi dali vi imate koju od ovih nijansi i koje su u vašoj kolekciji!!

Mi se čitamo i dalje!!
~ M,~
<3

1 comments:

Imam jedan al ne znam tocno ime nijanse. Crvene je boje uglavnom. I super mi je!

REPLY

5forStyle . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates