srijeda, 23. studenoga 2016.




Drage moje!!
 Odlučila sam vam pokazati ovu jednostavnu, a upečatljivu manikuru koju nosim na noktićima 
već par dana.  Radi se o jednoj nude nijansi i neizostavnim sljokicama koje su idealne za ovo doba godine!!
Mislim da je manikura idealna za svake prilike, bilo da ćete ju furati svakodnevno, za večernje izlaske, same odlučite :) ...


Lakove koje sam upotrebljavala su Flormar br.456 Purr Cat i Gabrini br.368, s time da vam je Gabrini lak u sebi imao jako sitne čestice šljokica pa sam u njega dodatno dodala krupnije šljokice, što vidite sa same slike,a vide se i na samoj manikuri.
Zbilja obožavam Flormar lakove, toliko su postojani, brzo se suše, ja ih kupujem u Bosni, gdje koštaju po 8 kuna... Ova manikura je na mojim noktićima već par dana i lak se još nije skinuo.. Stvarno odlični lakovi, zbilja vam ih preporučujem.. Za tako malo novaca, jako dobra kvaliteta..



Ova nijansa je tipična nude nijansa, zbilja je krasna, svakodnevna, a opet upečatljiva, meni se praktički stopila sa mojoj bojom kože.. Dobila sam ju od prijateljice, stvarno nije fulala, ovom prilikom joj se zahvaljujem i šaljem puse :* !!
Flormar 456 Purr Cat

 

Drugi je Gabrini lak br.368.. Ovdje i sami vidite, šljokice, šljokice, šljokice...a uz sve te šljokice još sam ih ja
dodala jer šljokica nikada dosta :))


I za kraj još koja sličica manikure i lakova...

  

 


I curke dali vam se sviđa ova manikura?? Baš me zanimaju vaši komentari..
Dali ste isprobale koje od lakova ovih brandova?
E da.. zanima me dali se ovi lakovi imaju negdje kod nas kupiti??

Pišite mi!!
Šaljem puse :*

~M~

4 comments

Lijepa manikura.
Noktici su ti super.
Gabrini lakova imas u Osijeku, Portanova ili kod Economic parfemi HRVATSKA(al Hrvatska, na to obrati pažnju)- preko fejsa mozes naruciti.
Flormar ne znam..

REPLY

Hvala ti na info :*

REPLY

5forStyle . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates