subota, 26. studenoga 2016.


<3 Drage moje!! <3

Evo mene sa novim postom i mojom omiljenom kremicom za ruke!!
Bliži se blagdansko razdoblje, vjerujem većini vas najdraže razdoblje u godini, pa evo da vam predstavim neke od meni najdražih proizvoda koji me podsjećaju na Božić, kolače i općenito mi stvara božićni ugođaj...
Da, krema mi stvara božićni ugođaj, jesam frik sam, just deal with it :D ....

Kao što vidite radi se o kremi za ruke, s mirisom jabuke i cimeta i drage moje, taj miris, čisto oduševljenje..
I da mi sama krema ne paše, kupila bih ju samo zbog mirisa :))
Miris zbilja dugo ostaje nakon samoga nanošenja, ruke su meke i svilenkaste i meni najvažnije kod kreme, 
zbilja se brzo upija.
Ne volim pretjerano masne kreme za ruke, što ova definitivno nije, jer onda ništa ne smijem ni pipnuti 
i moram držati ruke u zraku kao doktor dok se ne upije... 
U zimske dane mi koža na rukama dosta popuca, pa stalno ovom kremom mazuckam ruke,a kud miriši božanstveno, tud i obavlja svoj posao i njeguje mi ruke.


Proizvod je Oriflame-ov, dolazi u crvenoj tubici od 75ml. Iskreno dosta sam njihovih krema koristila i zbilja sam bila zadovoljna njima, jer kao što napominjem, nisu masne i lijepo se upijaju..
U nadolazećim postovima budem vam predstavila još koju ;) 
Nažalost, vidim da je nema na službenoj stranici Oriflamea u RH, ali ima na ovom linku (njihova službena stranica Oriflame Sweden)..

Evo i sam sastav kreme...

        Znači za kraj, božićna, divna, mirisna, svilenkasta, podatna krema...
Ja joj dajem ocjenu odličan...
  Dali ste ju vi možda isprobale??
   
  Šaljem vam puse i naravno čitamo se!!

    ~M~



5forStyle . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates