srijeda, 25. listopada 2017.


Nova linija proizvoda koja se nedavno pojavila na policama Dm prodavaonica dolazi nam pod nazivom trend IT UP.

Pošto su ruževi i lakovi moja slabost, odlučila sam se za početak isprobati jedan od njihovih ruževa iz mat kolekcije, jer ih više preferiram od onih sa sjajnim završetkom.

Radi se o ružu pod brojem 462. Ja bih rekla da se radi o ružu boje ciklame... Prije nego li napišem svoje dojmove, malo o samom brendu.
Radi se o novoj Dm-ovoj marki, veoma pristupačnoj, mogla bih reći svima zbog cijena samih proizvoda.
Cijene se kreću negdje do 50ak kuna najviše.

Na stranici Dm-a o brandu piše ovako ...

"Broji više od 500 make-up proizvoda koji su osmišljeni kako bi omogućili svakoj osobi da izrazi svoju osobnost - na bilo koji način i u bilo kojoj nijansi. Zato brend sa sobom nosi i snažnu poruku: ,,Be a Voice. Not an Echo“ - uz trend IT UP proizvode možeš kreirati svoj stil i izraziti ono što zaista jesi."

Naravno u prodavaonici nećete naći svaki od ovih spomenutih 500 proizvoda, ali na široku paletu ćete sigurno naići, idući od ruževa, lakova, pudera, sjenila za oči, maskara i da ne nabrajam dalje. 

Kao što sam rekla, ruž sam uzela jer sam htjela za početak nešto isprobati,boja samog ruža mi se svidjela, iz mat kolekcije je, a takvi ruževi su moji omiljeni pa rekoh što da ne.
Odmah da napomenem, cijena ruža je 17.90kn ako se ne varam, znači cijena mu je niža i od Essence ruževa, o kojima sam pisala na ovome blogu i koje obožavam. Na taj post možete baciti pogled ovdje i ovdje :)


Nakon otvaranja ruža, morate ga iskoristiti u roku od 24mj, sadržaj samoga proizvoda je 4,2g i dolazi u 10 nijansi.

Na web stranici Dm-a o proizvodu još piše:
 • ultra mat
• visokopigmentiran
• kremast
• oštre konture

Odmah da kažem da sam ja prezadovoljna ružem. Izjavit ću čak da mi je draži od Essence-ovih ruževa, a oni su mi jedni od najdražih.
Ovo što gore piše na službenim stranicama Dm-a, stvarno i vrijedi za njih. Kada ga nanosite izuzetno je kremast, pigmentiran ( punoću boje ostvarujete samo jednim nanosom preko usana). Više je mat od Essence ruževa, ali nije neugodno mat, da vam isuši usne i da ga osjetite na usnama, baš suprotno, zbilja nemate osjećaj da ga imate na usnama. Lagan je i postojan. Meni je zbilja dugo ostao na usnama čak i uz jelo i piće. Kada ga skidate veoma mali stain ostavlja na usnama, veoma neznatan. 
Ambalaža ruža je po mom ukusu jako dobra za proizvod koji košta samo 18kn. 
 Plastično pakiranje sa mat čepom na kojim je logo brend-a, tuba u kojoj je sam ruž je sjajna i na dnu ruža je broj nijanse i boja. Ambalaža mi se čini dosta čvrsta i čini mi se da bi mogla preživjeti moje epizode smotanoće (nova riječ u rječniku) - čitaj, ispadanje iz ruku. 



Sve u svemu ruž je predobar, zadovoljava sve moje kriterije, jedva čekam da se dočepam još koje nove nijanse pa da skupim pravu malu kolekciju. Toplo ih preporučujem i smatram da i one curke koje nisu prelude za mat ruževima, ovima budu zadovoljne. 



Ako ste koje od ruževa ove marke isprobale ili bilo šta od brenda trend IT UP, napišite mi u komentarima. 

Čitamo se i dalje, šaljem svima puse
~M~












5forStyle . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates