srijeda, 1. studenoga 2017.


Nedavno sam ulovila jedan primer koji ću vam predstaviti u ovome postu. Radi se o Alverde hidratantnom primeru.

Vjerujem da ste veoma dobro upoznate sa Alverde kozmetikom i znate  da se radi o prirodnoj kozmetici tako da vam neću previše općenito o njoj pisati, već ću se baciti na recenziju samoga proizvoda.

Znači, radi se o hidratantnom primeru za kojeg piše:

 "...lagana, bezuljna, transparentna podloga, brzo se upija i licu daje ekstra porciju vlage. Može se koristiti umjesto dnevne kreme i idealna je priprema za dnevni make up."

Dala sam si vremena da ju isprobam i koristim neko vrijeme. Samo da napomenem odmah na početku da mi je koža kombinirana sa izrazito masnom t - zonom. Već sam neko vrijeme u potrazi za dobrim primerom koji će obavljati dobar posao i s kojim mi lice neće sat vremena nakon stavljanja pudera izgledati kao disko kugla. 

Za ovaj primer mogu reći da sam djelomično zadovoljna njime. Mislim da bi bio odličan onima koji imaju suhu kožu ili kojima t-zona nije toliko masna koliko je moja. 

Prvi puta kada sam ga isprobavala nanijela sam ga malo na kožu ruke tek toliko da vidim kako se ponaša i dali ima kakav miris. Na prvu ako ga pomirišite osjeti se alkohol, ali miris ubrzo nakon nanošenja nestane. Jako se brzo upije nakon nanošenja i stvarno mu ime pristaje. Veoma je hidratantan i nakon upijanja ostavlja pomalo svilenkast osjećaj. Također kada ga nanesem, imam osjećaj kao da pomalo zategne kožu, što naravno nikada nije na odmet. 

S druge strane, pripazite koliko ga nanosite. Zbilja ga treba nanijeti u tankome sloju, ja sam jednom pogriješila te ga nanijela malo jače što je kasnije rezultiralo kada sam stavljala puder, da ga je puder "podigao" i izgledalo je kao da mi se ljušti koža. Ako ga stavite u tankom sloju, do toga neće doći. Moja greška :)...

Već sam gore napomenula da smatram da bi bio dobar onima koji imaju više suhu kožu jer meni najiskrenije nije previše pomogao. Možda mi je tek nešto malo pomogao da mi se lice ne pretvori u disko kuglu, ali s druge strane puder se ipak lijepo držao na njemu, nije skliznuo s lica.

Primer dolazi u prozirnoj plastičnoj tubici od 30ml i košta oko 23kn.

Sastav: 





Zaključak:

Moj odnos s ovim primerom je ovakav: Volim te, ali ništa mi pretjerano ne pomažeš. I dalje ga koristim jer zbilja hidratantan, volim osjećaj zatezanja kože i mislim da bi bio odličan kao dnevna krema što i piše da ga se može koristiti na taj način. Puder lijepo "sjedne" na njega. Ali ipak ću i dalje tražiti neki primer koji će donekle ukrotiti moju masnu t- zonu.

Do daljnjeg čitanja, šaljem puse!!
~M~





1 comments:

5forStyle . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates