srijeda, 8. studenoga 2017.






Drage moje!!

Danas ću vam predstaviti Maybelline-ov puder u nijansi br.120.
 Prošli mjesec sam odlučila krenuti u potragu za nekim puderom koji će mi biti za svaki dan, neki koji nije težak na koži i koji će biti idealan za moj tip kože. Nemojte me krivo shvatiti imam ja pudera u svojoj kolekciji, ali znatno manje od drugih kozmetičkih proizvoda. Ja sam pobornik onoga, kupit ću jedan,a koji će mi odgovarati i koristiti ću ga dok ga ne potrošim, kupiti ga opet i moliti se da ga ne povuku iz prodaje. Ako ga povuku, plakat nad svojom sudbinom.

Znam da je puder temelj svakog make-upa, ali jednostavno nisam preluda za njihovom kupovinom i prije ću kupiti 356 laka za nokte i 237 ruža za usne :) ...
Ugl, da ne dužim, krećem na recenziju  pudera.

Kao što sam i rekla, kupila sam ga u nijansi 120, a dolazi u sveukupno 6 nijansi. Odmah da kažem da mi je sada  možda mrvicu pretaman, ali opet da sam išla nijansu niže, bio bi mi presvijetao. Ali sve se to izjednači kada se stavi malo korektora, not a big deal.

Znači radi se o tekućem puderu sa mat efektom za normalnu do masne kože. Na samoj poleđini pudera vam piše o kakvom se puderu radi i šta možete od njega očekivati.


Dolazi u plastičnoj tubici od 30ml i košta negdje oko 60ak kuna, s time da sam ja iskoristila popust pa sam ga uspjela kupiti za nekih 40ak.

Prvi put kada sam ga nanosila , prije njega sam stavila i primer zbog moje izrazito masne t - zone. Nanosila sam ga četkicom i ima jako lijepo prekrivanje. Rekla bih da mu je prekrivanje lagano do srednje. Nemojte očekivati da vam se neće vidjeti niti jedna nepravilnost na licu jer vam ovim puderom to nije ni obećano.






 




Jako je lagan i nisam ga ni osjetila na licu. Kada sam ga kupovala, jedino me brinulo to što je dosta rijedak, nije previše, ali za razliku od pudera koje sam prije njega koristila bio je rjeđi.












 Završnica mu je mat, što volim. Pošto mi je lice kao disko kugla, ne volim kupovati pudere koji nisu mat završnice. Sada kad gledam sliku koja je uslikana dok sam ga nosila jako sam zadovoljna kako izgleda... Jako se dobro držao s time da sam ga cijeli dan imala na licu. Što se tiče moje masne kože, počela sam se presijavati nakon  neka 3 sata... nije previše prošlo od nanošenja, ali za razliku od drugih pudera meni je to super...


                                          
 - Nakon cjelodnevnog nošenja, nekih 8 sati




Na slici se vidi da sam se polako pretvorila u disko kuglu, ali vjerujte mi manje nego što je uobičajeno. Uostalom, nakon toliko sati, nije drugačije ni moguće :) . Očito mi nije ni alkohol koji je sastavni dio ovoga pudera pomogao...


Sastav:







Kao što sam već rekla, puder dolazi u tubici za kojom baš i nisam preluda. Kada sam ga prvi puta htjela istisnuti imala sam osjećaj kao da ga pola nema i morala sam stisnuti ko sivonja da izađe iz same tubice. Neću cjepidlačiti, bitnije mi je da je proizvod dobar, ali staklene bočice sa pumpicom rule.

Koristim ga neko vrijeme i mogu reći da mi nije začepio pore, nisam dobivala nikakve prištiće kasnije...

Također smatram da bi jako lijepo izgledao na normalnom tipu kože, koji polako ide prema masnom, ali manje masnom tipu nego mome... Mislim da bi za takav tip kože ovo bio idealan puder za svaki dan.. Jedino me muči samo tih 6 nijansi, mislim da je to ipak premalo i da je moguće da vam se dogodi da vam treba jedna nijansa između dvije ponuđene koja bi bila idealna za vas tip kože, kao što se i meni dogodilo.

Eto drage moje, nadam se da vam se post svidio i molim vas da ako koja zna koji puder, a koji je idealan za masni tip kože da mi napiše u komentarima..

Čitamo se i dalje, šaljem svima puse. 

 ~M~



































1 comments:

I ja imam ovaj puder i bas sam zadovoljna ;)
www.kraljicadrameblog.wordpress.com

REPLY

5forStyle . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates