utorak, 20. veljače 2018.







 Danas ovog snježnog dana stiže još jedan post!!
Ovoga puta radi se o Catrice lakovima točnije lakovima iz ICONails gel kolekcije..
Ja sam nedavno naletila na ove dvije nijanse i to na sniženju za samo 7 i 90!!
Inače cijena ovih lakova je oko 22 kune.
Vjerujem da su ove dvije nijanse izašle iz ponude, ali ipak sam vam ih htjela pokazati jer imate u ponudi sličnih nijansi, ali također i zbog same kvalitete laka i postojanosti.



Dvije nijanse koje sam ja ugrabila su nijansa 17 Lilaquer i nijansa 26 Queen of the sandcastle.
Radi se o dvije hladnije nijanse, bež i sivoj nijansi, koje su meni omiljenje i koje dobro stoje mome tonu kože.
Ali prije nego li vam malo šire napišem o samim lakovima da pogledamo šta Catrice kaže o njima.
  
  • Traje i do 7 dana bez nadlaka
  • Savršen gel-sjajni završetak
  • Formula obogaćena acai uljem
  • Vegan

 Na ovome linku možete na službenoj stranici Catricea pogledati koje su trenutno nijanse u ponudi.



E sada malo moga osvrta..

Ja sam više nego zadovoljna ovim lakovima. Ako krenem od ambalaže pa do postojanosti, četkice i same nijanse.
Na vrhu staklene ambalaže je čep kojeg možete skinuti i ispod kojega se nalazi drugi čep s kistićem, što možete vidjeti na prethodnoj slici. Meni estetski lijepo i pokazatelj dobre kvalitete. 
Kistić je širi, idealan za nalakirati nokat u jednom potezu. Naravno uzmite u obzir širinu nokta, moji su uski i trenutno kratki. Ja ne volim one tanje kistiće, tako da je ovaj idealan.
Kada govorim o nijansama, nijansa Queen of the sandcastle je svjetlija i po meni su potrebna tri sloja da bi nijansa bila onakva kakvu je možemo vidjeti u bočici. Za razliku od nje, nijansi Lilacquer su potrebna samo dva.
Ono što je meni broj jedan kod lakova je vrijeme koje je potrebno da se lak osuši. S ovima sam prezadovoljna, jako se brzo suše, doslovno dok lakiram suprotnu ruku lak se na prethodnoj gotovo osuši do kraja (mislim na prvi sloj laka).
Razumijem naziv gel lakovi jer ima onaj sjaj koji postignete stavljanjem topcoata i onaj sjaj koji gel lak ima.


 


Što se tiče postojanosti laka, kažu da može izdržati na noktićima i do 7 dana bez nadlaka.
Ja sam netko tko lakove mijenja jako često i zbilja niti jedan ne držim na noktima toliko dugo, ali mogu vam reći da sigurno može izdržati do 5 dana bez nadlaka (čitaj toliko sam izdržala da ga ne skinem)..Meni je to iskreno jako dobra izdržljivot jer sam znala kupiti lak koji nalakiram i taj dan mi se na vrhovima skine ako samo operem jedan tanjur ili #nedajboževećegzla dva tanjura :D :D.
Ja sam njima više nego zadovoljna i preporučujem ga svima.
Kao što sam rekla u redovnoj prodaji za oko 22 kune dobijete 10, 5 ml proizvoda.

Eto drage moje, nadam se da vam se post svidio i napišite mi dali vi imate koji lak iz ove kolekcije i koju nijansu koji bi mi preporučile.

Čitamo se drugom prilikom!!

~M~
<3


2 comments

Imam dvije nijanse, ali su potpuno različite kad se mažu na nokte, jedna je rijetka i brzo se susi, a druga nijansa je jako gusta, kao lak koji je stajao godinama na nekoj polici, ne razmazuje se ravnomjerno i s tom nijansom sam totalno razočarana. Tako da ne vjerujem da cu ih opet kupiti, iako imaju jako lijep izbor nijansi.

REPLY

Eto vidiš, ja zbilja nisam imala s njima problema, ove nijanse su mi odlične i sve je ok s njima. Premda sam doživjela, doduše od nekoga drugoga branda, da mi je jedan njihov lak odličan, a drugi totalna suprotnost tome, kud formulom, tud postojanošću, tako da te u potpunosti razumijem. :)

REPLY

5forStyle . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates