petak, 9. veljače 2018.








Drage moje!!
Danas vam predstavljam moju  malu,ali vrijednu kolekciju Wet’n’Wild ruževa.
Vjerujem da ste čitale dosta o njima, dosta blogerica je pisalo o njima, a meni su jedni od omiljenih ruževa.
U mojoj kolekciji su četiri i vjerujem da sam ih imala još par, ali mislim da su ih "posudile" mama i kolegica.. Nikada više nisu viđeni :)

Ugl, ove nijanse baš volim, nekako se i potrefilo da su odlične za ovo zimsko razdoblje, osim jednoga, ali ja i njega nosim sada, boja je odlična za razbiti neki monotoni outfit.
Ono što ne volim kod ovih ruževa je ambalaža, ne cijela nego samo poklopac. Jedan dio ruža viri van pa kada skidate poklopac morate jako paziti da ne zapnete za njega. Ja sam pazila, ali očito nedovoljno, jedan od ovih sam malo unakazila isti onaj dan kad sam ga kupila (plakala sam za njim onako kao što je i Tom Hanks plakao za Wilsonom (Cast away, tko ga nije gledao shame on you!! ) )
Isto tako polomila sam i poklopac, ne znam u kojem trenutku, ali je pukao... 
Znači ambalaža im je jedini minus, ali ja iskreno ne patim za istom, tako da mi je svejedno, uostalom šta očekivati kada sam ruž košta samo 23 kune.
Za te novce 3,3 g proizvoda.

Također kada ga kupite, ambalaža vam je umotana u najlon tako da sa sigurnošću znate da ga nitko prije vas nije koristio.
Kao što sam i rekla mojih je omiljenih četiri i parola mi je moram ih skupiti sve!!
Wet’n’ Wild možete naći u određenim Dm-ovim prodavaonicama tako da guglajte gdje kuda kako i koji.



-ova nijansa je prva koju sam zgrabila i već ju imam neko vrijeme.
- mauve nijansa sa zagasito ljubičastim podtonom
- meni je omiljena za svaki dan
 



-druga nijansa, smeđa, baš boja ruma
-volim ju nositi, idealna za jesen, zimu
-ne znam zašto, ali imam osjećaj da mi zubi izgledaju nijansu tamniji nego što jesu kad ju nosim



- jako lijepa nijansa, zagasito crvena, dosta tamna
-za razliku od prethodne, zubi blistaju uz nju
-pažljivo s nanošenjem, potrebna preciznost i ovo je jedina nijansa koja mi se pomalo nejednako nanosi



-čista ljetna nijansa, ali ja ju volim nositi i u ovo vrijeme pogotovo ako nosim crno ili općenito tamnije nijanse
- drečavo roza.

Kod ovih ruževa kada ih nanosite prvi puta, toliko su kruti i mat da imate osjećaj da ih nećete moći nanijeti. Definitivno oni i jesu mat, ali ne neugodno mat kao što su to neki tekući mat ruževi.
Kada probijete led sa prvim nanošenjem, postaju kremastiji i dosta lakše ih je nanositi, bez ikakvih problema.
Jako su pigmentirani, dugotrajni, meni izdrže bar 4 sata, a da ih uopće ne popravljam, čak i uz jelo i piće.
Imaju miris, ali ja ga zbilja ne znam opisati, ali imaju i nije neugodan.
Iskreno omiljeni su mi jer volim mat ruževe, ali nisu takvi da vam isuše usne i da ih kasnije ne možete ni razrjeđivačem skinuti... Vjerujte postoje i takvi.
Poslije njih ostaje mali stain na usnama, pogotovo poslije ovih tamnijih, npr. od ovih moji najviše od cherry bomb, ali ništa prestrašno.
Ne uvlače se u borice oko usana.



Mauve outta here


Spiked with rum



Cherry bomb



Don´t blink pink



I to bi bilo to drage moje, nadam se da vam se post sviđa!!
Pišite mi i čitamo se drugom prilikom.
I naravno, predložite mi koju drugu nijansu.

~M~

<3









5forStyle . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates