subota, 17. ožujka 2018.



Danas vam budem predstavila novitet moje kolekcije, Wet n Wild highlighter u nijansi Precious Petals ( E321 B ).
Koliko sam vidjela u DM-u kod nas imaju samo dvije nijanse. Odlučila sam se za ovu nijansu jer je druga na očigled bila dosta tamnija čak i za mene.
Znači ovaj highlighter dolazi u plastičnoj ambalaži i sadrži 5,4 grama proizvoda. Također na njemu je oznaka cruelty free što znači da nije testiran na životinjama što je big thumbs up!
Što se tiče same ambalaže ja nisam baš njen pretjeran fan jer se radi o običnom plastičnom pakiranju i kada zatvarate poklopac ne čuje se onaj klik poklopca. Imam osjećaj da bi se zbog toga poklopac mogao lako otvoriti ako npr. highlighter nosite u torbi  sa sobom ,pa pripazite na to. Za cijenu od 42kn koliko košta ovaj highlighter mislim da su se trebali potruditi više oko ambalaže,ali sam proizvod je jako dobar i kvalitetan tako da mi to kakva je ambalaža nije toliko ni bitno. Samo iznosim činjenice ;).

Sastav

Kada sam ga nanosila kistom malo se trusio,ali ništa pretjerano. Proizvod je na dodir baršunast i pazite pri aplikaciji, jako laganim dodirom se pokupi dosta proizvoda. Pigmentacija je odlična. Vidljiv sve vrijeme dok ne skinem makeup. U sebi sadrži jako sitne čestice šljokica, ali jako su sitne i ne mora vas zabrinjavati da će vam se vidjeti na licu. Jako lijepo sjeda na jagodičnu kost gdje ga nanosim kistom, te zatim preko njega pređem beauty blenderom, pa dobijete prekrasan sjaj. Stopi se sa puderom pa pomalo dobijete wet izgled. Uzmite u obzir da ja nisam od onih koji vole da im se highlighter vidi s Marsa, premda sa ovim highlighterom to definitivno možete postići. Ovaj je lijepe zlatne boje i mislim da ću ga još više obožavati na ljeto kad potamnim.



Vidite i same sa sličica, na njemu je otisnuta latica??? Zaključila sam da je ona po nazivu highlightera,ali iskreno nisam sigurna. U jednom trenutku sam pomislila da se radi o leptiru. Ugl, bitno da je highlighter lijep,a sada šta je na njemu malo je bitno :D .





Kao što sam i rekla, ja nisam ljubitelj intenzivnog highlightera pa na ovoj slici možete vidjeti kako to izgleda u manjim količinama. Ali ponavljam, definitivno s ovim proizvodom možete izgledati kao disko kugla ako to i želite. Moja koža je prilično masna pa je kod mene moto, manje je više :) .

Zanima me dali je tko od vas probao i drugu nijansu i koji je vama omiljen highlighter??
Pišite i komentirajte!!
Čitamo se 
<3 
~M~

5forStyle . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates