petak, 7. rujna 2018.



 Drage moje!!

Nakon nekog vremena evo opet i mene. Nisam neko vrijeme pisala, ali ste me mogle pratiti na Instagramu gdje sam svakako aktivnija i gdje vam često donosim kratke recenzije pojedinih proizvoda. U današnjem postu ću vam predstaviti Wet n Wild proizvode koji su se nedavno našli u mojoj kolekciji. Pa da krenemo!

Nedavno sam dobila paket od Wet n Wilda pa sam si dala malo vremena da isprobam stvarčice koje su mi poslali i steknem dojmove o njima. U paketu su se našli:

1.MegaLast Liquid Catsuit Metallic Eyeshadow 
2. Perfect Pout Gel Lip Liner
3. Megaglo Liquid Highlighter 
4. Mega Slim Skinny Mascara

  • MegaLast Liquid Catsuit Metallic Eyeshadow – Metalik tekuće sjenilo za oči - veganska i inovativna, dugotrajna i bogata tekućina visokog sjaja koja će transformirati bilo koji izgled očiju. Sjenila su dostupna u četiri boje, gluten-free, bez mirisa, nisu testirani na životinjama, veganske nijanse. Sadrže biserne pigmente koji se međusobno kombiniraju za višestruki sjajni efekt te pruža metalik boju u dugotrajnim nijansama. 
Ja osobno volim tekuća sjenila pa sam znala da budem i ovo. Radi se o nijansi Cashmere Love, brončanoj nijansi sa sitnim srebrnim šljokicama. Kada ga nanesete, nakon što ga ostavite par sekundi da se osuši, ne miče se apsolutno nikuda. Ja sam imala ovo sjenilo na kapcima gotovo cijeli dan i mogu vam reći da je ostalo isto i postojano kao i kada sam ga nanijela. Možete s njime jako lagano baratati jer je aplikator kao i kod tekućih ruževa, pa vam je precizna aplikacija zagarantirana. Zbilja nema nikakav miris, cruelty free je proizvod što je izniman plus. Ambalaža u kojoj dolazi sjenilo je plastična, ali čvrsta plastika, sa crnim čepom, iskreno izgleda meni neuništivo, što je plus jer meni sve ispada iz ruke :). Dobijete 3,5ml proizvoda za 38,90 kn.



  • Perfect Pout Gel Lip Liner – Gel olovka za usne - posebno formulirana sa gel kompleksom, pruža besprijekornu primjenu i inovativnost uz vrhunsku izvedbu i ugodnost! Nisu testirane na životinjama, dostupne su u 6 nijansi. Prožete su s laganim uljem kako bi se postigla svilenkasta primjena te dobila čista, zasićena boja. Ne razmazuje se. 
Ja sam na ovome blogu pisala o Essence olovkama i koliko ih volim i mislim da je ova olovka u rangu s njima. Jako se lijepo nanosi, zbilja je svilenkasta, ima tu gel formulu zbog koje klizi na usnama i lagano ju možete nanijeti. Ja sam ju stavila čak preko cijelih usana kao ruž, niti isušuje usne niti osjetite da na njima imate nešto. Naravno cruelty free je i nijansa je Think Flamingos. Radi se o lijepoj rozoj boji, ali mislim da je ipak presvijetla za mene. Možda zbog toga što još uvijek držim ljetnu boju, ali mislim da bi bila idealna nijansa nekome svjetlije puti. Volim kod Wet n Wild proizvoda što ambalaži isto pridaju pozornosti. Olovka je došla u kutijici, što ćete vidjeti dolje na slikama. Ispravite me ako griješim, ali ja nisam vidjela niti jedan drogerijski brend da je prodavao olovke za usne a da je ona bila tako zapakirana. Dobijete 0.25g za 29,90 kn i definitivno preporučujem.


  • Megaglo Liquid Highlighter – inovativna zbirka tekućih highlightera koji omogućuju da prilagodite svoj sjaj do savršenstva! Ovi highlighteri redefiniraju značenje tekućeg zlata. Sadrže biserne pigmente kako bi se stvorio efekt više boja, kao i silicijev dioksid kako bi se osigurala ravnomjerna primjena. Rafinirano ulje grožđa koži pruža svilenkasti osjećaj, dok murumuru maslac i Vitamin E vlaže vašu kožu. Može se koristiti samostalno, kombinirajući s malo praha ili kao dodatak svojem omiljenom tekućem puderu ili proizvodima za njegu kože. Highlighteri su dostupni u 4 boje, svi su bez glutena, parabena i mirisa.

 Wet n Wild i highlighteri. Već sam pisala o njihovom jednom highlighteru. Link na taj post ću vam staviti ovdje .
Wet n Wild highlighteri su meni uvijek dobri, dali se radi o tekućem ili hightlighteru u kamenu. Radi se o roskastoj nijansi koja ima male sitne pigmente koji pogotovo dolaze do izražaja kada vam svjetlo padne na njega. Jako mi se sviđa jer ga možete koristiti na dnevnoj bazi, ali je također i nadogradiv. Bojala sam se da će mi podići puder kada ga nanesem, ali to se nije dogodilo, lijepo sjeda na njega. Nijansa se zove Halo, Goodbye. Ambalaža je staklena i aplikator je kao i kod tekućih ruževa, naravno dosta veći. Ja sam mislila da će se raditi o pumpici, ali ovako mi ga je sa spužvicom lakše aplicirati. U bočici dobijete 15ml proizvoda za
44,90kn.



  • Mega Slim Skinny Mascara – ultra tanka maskara za besprijekornu i detaljnu primjenu! Ultra tanka maskara omogućuje jednostavnu primjenu a njena četkica obuhvaća svaku trepavicu te je vrlo prikladna za donje trepavice. Formula sadrži agense koji tvore vodu što pomaže da se postignu lagane i guste trepavice pa čak i na onim najmanjim i najtanjim trepavicama.  
Odmah da istaknem, nikada tanju maskaru vidjela nisam. Vidjet ćete dolje na slikama koliko je tanka. Drago mi je što je četkica klasična jer sam više fan takvih četkica. Maskara je po meni više za donje trepavice, što iz Wet n Wilda i ističu. Ja sam ju isprobala i na gornjim trepavicama i mogu vam reći da ako želite dnevni look, bez pretjerivanja u makeup-u, idealna je za vas. Neće napraviti kao da imate ne znam kako guste trepavice, ali će ih lijepo izdužiti, razdijeliti, pritom nećete osjetiti da ju uopće imate na trepavicama. Ja ću je upotrebljavati definitivno za donje trepavice, jer mi je četkica idealna za to. Ambalaža je obična, plastična, crna i dobijete 6.5ml proizvoda za
37,90 kn.




 Dolje možete na slikama pogledati swatcheve:




Eto drage moje, recite mi dali ste vi koje od ovih proizvoda probale i dali želite probati koji? Ja ću ih definitivno i dalje koristiti, a mi se čitamo i dalje!!

P.S. Posjetite moj Instagram,češće objavljujem na njemu!!
<3
~M~



2 comments

Probala sam njihov highlighter u stiku odlican je kao i njihov wet n wild puder koji je fantazija.

Charming Coco

REPLY

Za puder sam čula da je jako dobar, morat ću ga nabaviti i isprobati! :)

REPLY

5forStyle . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates