ponedjeljak, 15. listopada 2018.



Drage moje!!

Danas vam donosim recenziju ova dva proizvoda koje sam dobila od Bocassy tima na isprobavanje.
Dugo sam imala želju isprobati neke od njihovih proizvoda jer sam čula dosta lijepih i pozitivnih komentara o proizvodima. 
Sama sam se odlučila za njihov tonik i serum pa ću vam napisati svoje utiske. Nekih mjesec dana ih isprobavam i mislim da je sada vrijeme da vam napišem ovaj post.



Prvo ću krenuti od tonika.
Kako piše na službenoj stranici Bocassy-a, gdje njihove proizvode možete potražiti na ovom linku, 
tonik ne sadrži parfeme ni mirisna ulja , a neki od bitnih sastojaka su mu neven, aloe vera, zeleni čaj i glicerin.

UPORABA:

Nanesite tonik na komadić vate te nježno očistite kožu lica i vrata. Toniziranje se radi nakon skidanja šminke kako bi se koža kompletno očistila i osvježila. Postupak ponavljajte dokle god su vidljivi tragovi nečistoća na vati, a nakon čišćenja lica (1-2 puta bi trebalo biti dovoljno). koristite navečer nakon skidanja šminke te prije nanošenja noćne kreme, te po potrebi ujutro prije nanošenja dnevne kreme.

Moji utisci:

Da počnem od samog mirisa, tonik mi najviše miriši po zelenom čaju i kada ga nanesete na vatu nije u potpunosti proziran. Ja sam ga koristila navečer kako su i preporučili, da bih skinula sve nečistoće koje se nakupljaju na licu preko dana. Mogu reći da sam jako zadovoljna njime, zbilja lijepo očisti lice, ostavljajući ga glatkim sa zdravim sjajem kože. Izabrala sam baš tonik i serum za isprobavanje jer dolaskom hladnijih dana svake godine, premda mi je koža mješovita sa masnom t zonom, na rubovima usana pojavljuju mi se suhe i crvenkaste flekice kojih se nikako riješiti. Od kada tonikom čistim lice, mogu vam reći da su se gotovo pa povukle. Dali je to do umirujućeg sredstva zelenog čaja, do nevena ili nekog od sastojaka samog tonika ne znam, ali ja sam prezadovoljna njime. 
Tonik dolazi u jednostavnom plastičnom,ali čvrstom pakiranju sa crnim čepom na odvrtanje. Bočica sadrži 200ml proizvoda. Također da napomenem, tonik nije potrebno ispirati nakon što njime očistite lice. Prezadovoljna, definitivno preporučujem!!


 
Drugi njihov proizvod koji ću vam danas predstaviti je  serum za snažno učvršćivanje i hidrataciju.
Serum je pogodan za sve tipove kože i neki od sastojaka su maslinovo ulje, anis, vitamin A i E, provitamin B5, korijen gaveza, kakao maslac, shea maslac, glicerin. 

 

UPORABA:

Koristite svaki dan ujutro kao jedinu dnevnu njegu ili u kombinaciji sa nekom od drugih dnevnih krema. Brzo se upija te je odlična kao podloga za šminku. Uz korištenje seruma kao dodatne njege, nanesite serum na očišćeno lice i vrat te nakon nanošenja nanesite noćnu kremu. Najbolja je u kombinaciji sa Bocassy hidratantnom noćnom kremom.

Kao što je preporučeno, koristila sam ga ujutro, ali nisam ga kombinirala sa drugom dnevnom kremom, baš da steknem bolje utiske o samom proizvodu. Miris mu je isto neki biljni, ali nimalo napadan i prevladavajući. Tekstura samoga seruma nije prekruta, ali nije ni pretekući, nešto između. Veoma je lagan i kada ga nanesete osjetite njegovu vlažnost i da je perfektan u samoj hidrataciji. Apsolutno ne ostavlja mastan sloj nakon nanošenja, nego se jako brzo upije i ostavi zdrav izgled kože. Zbog brzo upijajućeg svojstva isprobala sam ga kao primer za make up i mogu vam reći da je jako dobar. Definitivno ću ga nastaviti upotrebljavati i u tu svrhu. Što se tiče njegove sposobnosti učvršćivanja kože, ne mogu reći da sam primijetila išta jer smatram da mi se još ništa toliko nije opustilo (hvala svim svecima ;) ) , tako da vam taj aspekt seruma neću ni potvrditi, ali ni opovrgnuti. Na službenoj stranici kažu da je čak 96 posto sastojaka ovoga seruma prirodnog porijekla, što je fantastično. Također predlažu, da biste postigli potpunu njegu, uz serum koristite i neku njihovu noćnu kremu. Što se tiče samoga pakiranja, serum dolazi u staklenoj bočici sa plastičnim čepom i pumpicom, zapakiran u crvenoj ambalaži. Ja sam iskreno očarana njihovom ambalažom, vidi se da su dosta truda pridali pri pakiranju samoga proizvoda. Pumpica me podsjeća na glavu poskoka, znam da ćete se pitati otkuda mi sada to, ali to mi je prvo palo na pamet. Znam da sam čudna,ali zbilja izgleda kao njuška poskoka. Guglajte sliku hahahh...
 Ugl, da ne skrećem više sa teme, dobijete 50ml proizvoda u bočici.
Ja sam serumom jako zadovoljna, definitivno ću ga i dalje koristiti!

 


Uz ta dva proizvoda, poslali su mi i par testera  anti-age noćne kreme protiv znakova starenja, koja bi trebala smanjivati bore, za suhu i zrelu kožu.
Isprobala sam jedan tester kreme, zbilja nije za moju kožu. Dosta je masna i definitivno je za suhu kožu. Proslijedila sam ih mami i prenosim vam njene dojmove. Rekla je da je zadovoljna, da je jako dobra krema, da bi ona htjela da je još mrvicu masnija, ali da je zadovoljna.



Eto drage moje, nadam se da vam se svidio ovaj post, ja vam definitivno preporučujem da isprobate nešto od ovoga brenda, nećete zažaliti, a ja ću definitivno isprobati još koji njihov proizvod.

Pišite mi jeste već isprobale nešto i kako vam se svidjelo!!

 Čitamo se u slijedećem postu!!

Šaljem puse!!

~ M ~



 

5forStyle . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates